OBIAD NA SPECJALNE OKAZJE I NIE TYLKO

Dietetycy zalecają, aby w naszym jadłospisie pojawiły się ryby co najmniej dwa razy w tygodniu. Powinny to być zarówno ryby tłuste, jak i chude oraz słodkowodne. My proponujemy łososia, który należy do ryb tłustych i bardzo kalorycznych. Stanowi bogactwo wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym kwasów omega-3. Do tego w towarzystwie szpinaku bogatego w żelazo, kwas foliowy i wapń. Zdrowo, a do tego przepysznie!

 

Łosoś ze szpinakowym makaronem i pomidorkami

Czas przygotowania – 30 minut

dla 5 osób

Składniki

- świeży łosoś

- 500 g makaronu spaghetti

- 400 g pomidorków koktajlowych

- 300 g szpinaku Baby

- mała cebula

- 1 ząbek czosnku

- 5 łyżek serka mascarpone

- oliwa

Sposób przygotowania:

Łososia natrzyj solą i pieprzem, usmaż na złoto na oliwie. Podziel na 3 cm kawałki.

Na patelni zeszklij drobno posiekaną cebulę i czosnek, dodaj szpinak i duś do momentu, aż szpinak zmięknie. Dodaj serek mascarpone, przypraw do smaku. Na koniec dodaj pomidorki.

Makaron ugotuj i wymieszaj z sosem szpinakowym. Na wierzchu ułóż łososia. GOTOWE

Produkty z przepisu możesz kupić poniżej: