PYTANIA I ODPOWIEDZI

Aby jeszcze bardziej ułatwić Ci zakupy, zgromadziliśmy w jednym miejscu wszystkie najczęściej zadawane pytania od naszych klientów.

Natomiast jeśli nie masz doświadczenia w robieniu zakupów przez internet, to koniecznie zobacz poniższe krótkie video-poradniki. Wyjaśniamy w nich jak szukać produktów w sklepie, jak dodawać je do koszyka, a także jak przejść do kasy i opłacić zamówienie.

Jak szukać i dodawać produkty do koszyka

Jak przejść do koszyka i dokończyć zamówienie

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Dowozimy zakupy na terenie Warszawy oraz bezpośrednich okolic. Sprawdź czy dowozimy do Ciebie, podając swój kod pocztowy w podsumowaniu zamówienia.

Dostarczamy zakupy w samochodach dostawczych wyposażonych w chłodnie. Dzięki temu produkty szybko psujące się oraz mrożone zachowują odpowiednią temperaturę od momentu zdjęcia z półki w magazynie aż do chwili dostarczenia pod Twoje drzwi.

Każde zamówienie starannie pakujemy w papierowe torby z uszami.

Przede wszystkim zachowujemy niezbędne zasady bezpieczeństwa; nasi kurierzy dostarczają zakupy w maskach ochronnych i rękawiczkach. Standardowo dostarczamy zakupy pod same drzwi, ale na Twoją prośbę kurier może wnieść je we wskazane miejsce w domu lub zostawić towar pod drzwiami, jeśli np. przebywasz na kwarantannie.

W naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą bezpiecznych płatności online, skorzystaj z karty płatniczej lub szybkiego przelewu on-line.

Oczywiście! Przejdź do podsumowania swojego zamówienia w koszyku i wybierz dogodny dla Ciebie czas dostawy.

Sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową. Zajrzyj do folderu spam, oferty czy zakupy. Jeśli jesteś pewien, że nie otrzymałeś potwierdzenia, napisz do nas na biuro@anabru.pl.

Napisz do na adres biuro@anabru.pl i podaj numer swojego zamówienia. Wyjaśnimy, co mogło pójść nie tak 🙂

Nie. Nasi kurierzy dowożą zakupy od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00 – 21:00. Zamówienia zrobione w niedzielę przekazujemy do realizacji od poniedziałku.

Tak! Podaj nam dane swojej firmy w uwagach do zamówienia, a my wyślemy Ci fakturę na maila.

Tak, aby zrobić zakupy w sklepie, musisz mieć konto. Możesz założyć konto jeszcze przed rozpoczęciem zakupów lub w ich trakcie, klikając w zakładkę “Moje Konto” w menu na samej górze strony.

Klienci, którzy nie zalogowali się przed rozpoczęciem lub w trakcie dodawania produktów do koszyka, muszą stworzyć konto będąc już w kasie. Należy wtedy utworzyć hasło do konta.