Jestem bardzo zadowolony z dostawy terminowo jak i ze świeżości produktów. Będę korzystał z Waszych usług. - Paweł
Bardzo dobrze!
20 stycznia 2022
super - Szymon
Bardzo dobrze!
18 grudnia 2021
Wszystko ok - Łukasz
Dobrze
29 czerwca 2021
Wszystko OK - Wojtek
Bardzo dobrze!
11 czerwca 2021
Terminowo i świeżo - Wojtek
Bardzo dobrze!
11 czerwca 2021
Wszystko super! - Michał
Bardzo dobrze!
30 listopada -1
5 - dd
Bardzo dobrze!
26 listopada 2020
Kolejne zamówienie z Anabru, znów kulturalnie, solidnie, dostawca był o dzień wcześniej niż planowano (ale), był też miły i fachowy. Asortyment coraz lepszy, Anabru się rozwija, chętnie zrobię kolejne zakupy online wkrótce. ale tym razem niestety planowany termin dostawy był bardzo odległy (prawie miesiąc). Jednak słyszałem, że trwają prace, aby ponownie dostawy były tak szybkie jak na początku.
Bardzo dobrze!
26 listopada 2020
Super
Bardzo dobrze!
25 listopada 2020
Jestem b.zadowolony z zakupów.Produkty dostałem w terminie i wszystkie jakie zamówiłem. Już poleciłem Wasz sklep swojemu przyjacielowi. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam cały zespół.
Bardzo dobrze!
24 listopada 2020
bardzo pozytywna
Bardzo dobrze!
16 listopada 2020
Sprawdzone i udane zakupy. Jedynie wydłużył się czas oczekiwania z kilku dni do 2 tygodni. I tak wrócę na ponowne zakupy. Trzymam kciuki za skrócenie tego czasu.
Bardzo dobrze!
04 listopada 2020
towar dobrej jakości, niedrogo, przed czasem( z wyprzedzeniem- dobry kontakt od kuriera), trochę za dużo toreb w stosunku do zamawianego asortymentu
Bardzo dobrze!
27 października 2020
Kupuje od jakiegoś czasu w Anabru.pl wszystkie towary są bardzo dobrej jakości, dostawa zawsze na czas. Najbardziej lubię podejście do klienta - obsługa jest na wspaniałym poziomie. Dziękuje!
Bardzo dobrze!
26 października 2020
Super obsługa. Super torby. Wszystko o czasie. Polecam.
Bardzo dobrze!
26 października 2020
Już trzeci raz korzystam z usług sklepu Anabru. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i dostawy. Sympatyczni młodzi ludzie - trzeba ich popierać!
Bardzo dobrze!
24 października 2020
Jestem bardzo zadowolony z zakupów. Towar, dostawa, wszystko OK! ?
Bardzo dobrze!
24 października 2020
... z lekka niepewnością ale złożyłam zamówienie zachęcona szerokim asortymentem Okazało się ze dostawa była mega na czas, z super spoko dostawca i w pełnym asortymencie. Fajnie ze na was trafiłam - będę korzystać!
Bardzo dobrze!
23 października 2020
Dostawa wcześniej, niż planowano, ale po wcześniejszym kontakcie. Miło i bezproblemowo.
Bardzo dobrze!
23 października 2020
Dostawa pełna. Wszystkie towary pełnowartościowe, dostawa o czasie. Dziękuję
Bardzo dobrze!
22 października 2020
Wszystko OK. Zakupy na czas. Telefon czy można przyjechać wcześniej. Duży plus za papierowe torby!
Bardzo dobrze!
22 października 2020
Zakupy sprawnie i na czas . Dostawa zgodnie z przedziałem czasowym . Jedyne zastrzeżenie do jakości jabłek . Wczesna jesień to sezon na najlepsze jabłka a otrzymałam coś co nie nadaje się do zjedzenia w cenie jakiej nie widziałam nawet na bazarku.
Bardzo dobrze!
22 października 2020
Towar który zamówiłem jest dokładnie taki jaki chciałem. Zamówienie dostarczono zapakowane w papierowe ekologiczne torby, w dniu i w godzinach które wybrałem. Sympatyczna dostawa. Wszystkim bardzo polecam.
Bardzo dobrze!
21 października 2020
Zakupy przywiezione na czas, kurier zadzwonił i zapytał, czy może zmienić godzinę dostawy i dostosował sie do mojej prośby. Owoce świeże. Wszystko zapakowane ekologiczne w papierowe torby.
Bardzo dobrze!
21 października 2020
Zamówiłam pierwszy raz i polecam! Zakupy dostarczone na czas, kompletne, telefon od dostawcy czy może przyjechać przed umówioną godziną, telefon po realizacji zamówienia czy mam uwagi lub dodatkowe potrzeby wobec prezentowanych produktów. Naprawdę miło!
Bardzo dobrze!
21 października 2020
Wszystko ok, zakupy dobrze zapakowane
Bardzo dobrze!
21 października 2020
Dostarczone punktualnie. Miła obsługa. Pakowanie w torby papierowe - na plus.
Bardzo dobrze!
21 października 2020
Błyskawicznie zrealizowane zamówienie, ciekawy wybór produktów, przystępne ceny na pewno jeszcze spore pole do rozwoju, ale absolutnie nie ustępuje innym markom obecnym na rynku. Bardzo przyjemna obsługa klienta przed, w trakcie oraz po realizacji zamówienia z pewnością jeszcze tu wrócę!
Bardzo dobrze!
20 października 2020
Jestem zadowolona, bardzo dobrze że są pakowane w torby papierowe.
Bardzo dobrze!
20 października 2020
Jestem zadowolona. Zakupy dotarły do mnie w ustalonym czasie. Bardzo miła obsługa sklepu. Wszystko zgodnie z zamówieniem. Polecam!
Bardzo dobrze!
20 października 2020
Jestem bardzo zadowolona. Wszystko świeże i dobre. Dostawa punktualna. Polecam!
Bardzo dobrze!
20 października 2020
Jestem zachwycona poziomem obsługi, zamówienie dostarczono na czas, kompletne, z bardzo miłą obsługą (w maskach i rękawiczkach co mega na plus). Na pewno ponownie dokonam zakupu produktów w tym sklepie
Bardzo dobrze!
20 października 2020
wszystko super, tylko szkoda, że nie było wszystkich produktów. poza tym spoko )
Bardzo dobrze!
18 października 2020
Profesjonalnie terminowo . Będę korzystać często.
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Świeżo i szybko dostarczone, polecam
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Bardzo sprawnie i profesjonalnie zostało wykonane moje zamówienie. Dostarczający kulturalny i miły . Bardzo dziękuje i mam zamiar systematycznie korzystać z usług new.anabru.pl
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Polecam wszystko jest OK
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Bardzo miła rzetelna obsługa, a produkty świerze polecam
Bardzo dobrze!
17 października 2020
To pierwsze zakupy internetowe, ale nie wiem czy moze byc lepiej. Punktualnie, swieze rzeczy, mily kurier Dziekujemy
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Polecam, polecam, polecam!!!
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Zakupy dostarczone terminowo, miły dostawca
Bardzo dobrze!
17 października 2020
Ważne, że erze koronawirusa można szybko otrzymać oczekiwane produkty. Jesteście konkurencją dla dużych operatorów, u których słabo z terminami...
Bardzo dobrze!
16 października 2020
Korzystałem pierwszy raz. Polecam. Szybko, sprawnie. Miły, słodki upominek. Warzywa bardzo dobrej jakości. Będę korzystał.
Bardzo dobrze!
16 października 2020
To było moje pierwsze zamówienie w anabru i na pewno nie ostatnie. Bardzo sprawna i miła obsługa, dostarczony towar zapakowany w eko torby. Wszystkie produkty mają długą datę przydatności. No i ten słodki upominek w kopercie, urzekliście mnie tym!)
Bardzo dobrze!
15 października 2020
Wszystko było ok ) Mięso super jakości!
Bardzo dobrze!
14 października 2020
Drugie zakupy i znów 100% zadowolenia. Bałam się trochę czy produkty świeże, np. owoce, faktycznie będą świeże, ale się nie zawiodłam. Obsługa na najwyższym poziomie. Dostawa punktualna i bardzo miły dostawca. Polecam!!!
Bardzo dobrze!
14 października 2020
Jestem zadowolona. To były moje pierwsze zakupy w tym sklepie
Bardzo dobrze!
14 października 2020
Ogromny plus za papierowe torby. Wszystko poszło szybko i sprawnie.
Bardzo dobrze!
14 października 2020
Bardzo wygodna strona , łatwo znaleźć produkty , dobra jakość towaru , krótki termin realizacji zamówienia , ładnie popakowany towar , wszystko na plus !
13 października 2020
szybko i sprawnie napewno wrócę
13 października 2020
Bardzo polecam zakupy w sklepie ANABRU. Zamówiony towar jest bardzo dobrej jakości. Warzywa i owoce świeże. Zakupy zapakowane w papierowe torby zostały dostarczone w mniej niż 24 godziny. Bogaty asortyment i świetna obsługa.
12 października 2020
Pierwsze zakupy mega udane! Dostawa w planowanym przedziale godzinowym, bardzo uprzejmy dostawca, wszystko porządnie zapakowane. Ceny przystępne, towar świeży i miła niespodzianka! Mile zaskoczył również kontakt telefoniczny po zrealizowaniu zakupów. Właśnie dokonałam kolejnego zamówienia, poleciłam także sklep znajomym )
11 października 2020
Jestem b. zadowolony .Kurier przywiózł zamówione produkty punktualnie,opakowane w dobre torby.Był miły i uprzejmy. Będę b. polecał wasz sklep wśród przyjaciół i znajomych. BRAWO! Tak trzymać.
10 października 2020
nie ma lepszych dostawców, wszystko perfekcyjnie zapakowane, dostarczone szybko i sprawnie w super cenie.
09 października 2020
Pierwsze zakupy i bardzo dobre wrażenie. Brak jednego produktu to raczej standard przy zakupach internetowych (mam porównanie z kilkoma innymi zdalnymi spożywczakami), ale cała reszta super - punktualność, kultura osobista dostawcy, papierowe opakowania, dobre ceny. Będę wracał, liczę na rozwój asortymentu.
05 października 2020
Zdecydowanie polecam zakupy w anabru. Punktualnie, sympatycznie, dobre ceny.
02 października 2020
Bardzo fajny sklep. Możliwość zamówienia już na następny dzień rano. Dostawca przyjechał punktualnie i był bardzo miły. Wszystko sprawnie i miło, polecam )
02 października 2020
Wszystko ok. Towar świeży, długie daty przydatnosci do spożycia, dostawa o czasie
29 września 2020
Pierwsze zakupy i pozytywne doświadczenie. Dostawa na czas. Produkty świeże.
15 września 2020
nie dostałam potwierdzenia na mejla z zamówieniem, nie mam możliwości edytowania zamówienia np. do jakiejś godziny a to wszystko ma i z tego korzystam. w potwierdzeniu zamówienia, które dostałam dzisiaj nadal widnieje pierwotna kwota a przecież dostałam mniej artykułów bo były niedostępne i zapłaciłam mniej. Kierowca przy dostawie nie zostawia żadnego dokumentu a warto byłoby wydrukować jedną stronę więcej - żebym sobie sprawdziła co zamówiłam skoro nie mam potwierdzenia na mejlu. Tyle z obserwacji na szybko i porównania z gdzie zamawiam regularnie 1 raz w miesiącu... do doskonałości jeszcze Wam brakuje)))
14 września 2020
Zakupy na czas. Wszystko świeże i najwyższej jakości. Polecam
04 września 2020
dostawa zgodnie z umową (co do minuty!). otrzymałam wszystkie produkty poza jednym (zwrot pieniędzy na konto)
01 września 2020
Dostawa na czas, produkty świeże i smaczne . Jestem bardzo zadowolona!
01 września 2020
sama bym tych zakupów lepiej nie zrobiła!
31 sierpnia 2020
Dostawa terminowa,ceny przystępne. Jednak brakowało 2 istotnych dla mnie produktow. Po skontaktowaniu sie ze sklepem otrzymałam informacje ze zwrot juz jest na moje konto wysłany. Tyle tylko ze ja chciałam mieć produkt .nie skorzystam
31 sierpnia 2020
Jestem z Bydgoszczy. Robiłam na ANABRU zakupy dla męża,który leży w warszawskim szpitalu. Wszystko poszło bardzo sprawnie,produkty świeże,schłodzone,kompletne. Jestem bardzo zadowolona z usług sklepu. Gorąco polecam!
20 sierpnia 2020
Jestem zadowolony, wszystko OK.
17 sierpnia 2020
sprawna realizacja zamówienia, zakupy porządnie spakowane, wszystko świeże, bardzo miła obsługa )
Chcesz szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego sklepu? Tutaj znajdziesz informacje, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli nie ma wśród nich odpowiedzi na Twoje pytania, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
1. Czy muszę mieć założone konto na anabru.pl, aby dokonać zakupów? Aby dokonać zakupów w anabru.pl należy posiadać konto w sklepie. Możesz to zrobić rejestrując się poprzez formularz rejestracyjny. Jeżeli posiadasz już konto, wystarczy zalogować się.
2. W jaki sposób założyć konto w sklepie anabru.pl? W celu założenia konta w sklepie internetowym anabru.pl kliknij w prawym górnym rogu strony na przycisk “Załóż konto”. Następnie w formularzu rejestracji wypełnij wymagane pola, potwierdź hasło oraz zaznacz pole “Niniejszym potwierdzam, iż mam ukończone 18 lat, zapoznałam/em się i akceptuję Regulamin i Politykę prywatności”. Kliknij w przycisk “Utwórz konto”. Po kliknięciu otworzy się okno, w którym należy wpisać kod aktywacyjny przesłany na Twój numer telefonu. Po wpisaniu kodu kliknij na przycisk “Zapisz”.
3. W jaki sposób zalogować się na konto? Gdy już masz założone konto w naszym sklepie możesz zalogować się. W tym celu kliknij w prawym górnym rogu strony w przycisk “Zaloguj się”. Następnie wpisz podany w formularzu do rejestracji konta adres e-mail oraz hasło i kliknij ponownie w przycisk “Zaloguj się”.
Zamówienia
1. Dlaczego nie mogę zapłacić za zakupy? W naszym sklepie możesz planować zakupy z dużym wyprzedzeniem. Aby zapewnić Ci dostępność produktów takich jak np. owoce i warzywa sezonowe, zamówienie weryfikujemy przed dostawą, a Ty możesz zapłacić za zakupy najwcześniej 5 dni przed planowaną dostawą. Jeżeli masz zarezerwowany termin dostawy otrzymasz powiadomienie, kiedy dokonanie płatności za zamówienie będzie możliwe.
2. Czy ceny produktów mogą zmienić się, gdy jest złożone zamówienie? Ceny produktów w zamówieniach już opłaconych nie zmieniają się. W przypadku zamówień, które nie zostały opłacone, ceny produktów mogą ulec zmianie. Wynika to np. z dostępności produktów sezonowych bądź z promocji, które mają okres obowiązywania.
3. Czy jest minimalna wartość zamówienia, aby móc zrobić zakupy? Zamówienie to koszt produktów w koszyku. Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł, już po uwzględnieniu promocji w tym kodów rabatowych i nie obejmuje kosztu dostawy. Aby móc złożyć zamówienie Twój koszyk musi mieć wartość min. 100 zł.
4. Czy mogę jeszcze dodać jakiś produkt do opłaconego zamówienia? Masz możliwość dodawania lub usuwania produktów w opłaconym zamówieniu. Możliwość edycji już opłaconego zamówienia jest dostępna w ograniczonym czasie zależnym od terminu dostawy. Informacja na temat możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu jest widoczna po zalogowaniu na Twoim koncie. Jeżeli zdecydujesz się na edytowanie opłaconego zamówienia, to znaczy, że anulujesz to zamówienie. Wcześniej dokonana opłata za to zamówienie zostaje zwrócona na saldo Twojego konta w naszym sklepie. Środkami z konta możesz zapłacić za zmodyfikowane zamówienie.
Pamiętaj o potwierdzeniu oraz opłaceniu zmodyfikowanego zamówienia przed upływem terminu, który będzie widoczny na Twoim koncie, nawet jeżeli nic nie zmienisz w zamówieniu.
5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową www.anabru.pl. Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.
6. Czy mogę zamówić dostawę pod inny adres niż dotychczas np. do pracy? Jak najbardziej jest taka możliwość. W zakładce moje konto możesz dodać nowy adres, pod który dostarczymy Twoje zamówienie. Ważne jest, aby adres ten mieścił się w obsługiwanym przez nas obszarze dostawy.
7. Zapomniałem opłacić zamówienie, co się wtedy stanie z moją dostawą? Jeśli nie opłaciłeś zamówienia we wskazanym terminie, zamówienie nie zostanie zrealizowane. Na swoim wirtualnym koncie w naszym sklepie zobaczysz koszyk z wybranymi wcześniej produktami oczekujący na wybranie nowego terminu dostawy. Nasz sklep mając na względzie Twoje zadowolenie stara się zapobiegać takim sytuacjom wysyłając przypomnienie o opłaceniu zamówienia.
8. Czy mogę zmienić termin dostawy po opłaceniu zamówienia? Możesz zmienić termin dostawy swojego opłaconego zamówienia. Możliwość edycji opłaconego zamówienia, w tym zmiana terminu dostawy jest dostępna w ograniczonym czasie, który zależy od wybranego przez Ciebie terminu dostawy. Informacja na temat możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu jest widoczna na Twoim koncie, gdy zalogujesz się. Jeśli zdecydujesz się zmienić termin dostawy, to znaczy, że anulujesz to zamówienie. Wcześniej dokonaną opłatę za to zamówienie zwrócimy wtedy na saldo Twojego konta w naszym sklepie. Tymi środkami będziesz mógł zapłacić za zmienione zamówienie.
Gdy wybierzesz nowy termin dostawy pamiętaj o potwierdzeniu i opłaceniu zmienionego zamówienia, nawet jeśli nic nie zmieniłeś w produktach. Jeżeli nie zwrócisz się do nas o zwrot środków z salda Twojego konta w naszym sklepie, zapłata za to zamówienie będzie zrealizowana ze środków, które są na saldzie Twojego konta.
W szczególnych sytuacjach, tj,. gdy nie widzisz na swoim koncie informacji o możliwości zmiany danego zamówienia, a wiesz, że nie będziesz mógł go odebrać, skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc na numer (+48) 22 299 20 23.
Dostawa
1. Na jakim obszarze dowozicie zakupy? Zakupy dowozimy na terenie Warszawy oraz bezpośrednich jej okolic. Sprawdź czy dowozimy zakupy do Ciebie, podając swój kod pocztowy - u góry strony kliknij w napis "Dostawa" i tu wpisz swój kod pocztowy.
2. W jaki sposób przechowujecie produkty podczas transportu? Podczas transportu produkty przechowujemy w trzech komorach: - w mroźni o temperaturze -18 st. C - produkty mrożone, - w chłodni o temperaturze 0-4 st. C - produkty wymagające chłodzenia, - w komorze o temperaturze 4- 20 st. C - pozostałe produkty. Nasze wszystkie samochody dostawcze są trzykomorowe i wyposażone w ww komory, co pozwala nam zachować ciąg chłodniczy czyli odpowiednią temperaturę produktów podczas transportu. Podczas transportu prowadzimy także stały monitoring wskazań temperatury.
3. W jaki sposób pakujecie zakupy? Zakupy pakujemy w papierowe torby z uszami. Mamy wdrożony system HACCP mający na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności i dlatego produkty spożywcze, chemiczne i przemysłowe zawsze pakujemy w osobne torby.
4. Jak odbywa się dostawa zakupów? Dostawa zakupów odbywa się bezpośrednio do domu Klienta. Standardowo dostarczamy zakupy pod same drzwi, ale na Twoją prośbę kurier może wnieść je we wskazane miejsce w domu lub zostawić zakupy pod drzwiami, jeśli np. jeśli przebywasz na kwarantannie.
5. Jak sprawdzić dostępną ilość rezerwacji terminów dostaw? Aby sprawdzić dostępną ilość rezerwacji terminów dostaw zaloguj się na swoje konto i kliknij w napis “Dostawa” lub obrazek samochodu, które znajdują się na górze po prawej stronie.
6. Czy ilość rezerwacji terminów dostaw zwiększa się? Ilość dostępnych dla Ciebie rezerwacji terminów dostaw zwiększa się jeżeli robisz w naszym sklepie zakupy kompleksowe i regularne, które szczegółowo opisujemy na stronie programu Moje Anabru. Aby dowiedzieć się więcej o programie kliknij TUTAJ.
7. Jak sprawdzić czy ilość rezerwacji terminów dostaw zwiększyła się? Aby sprawdzić czy ilość rezerwacji terminów dostaw zwiększyła się zaloguj się na swoje konto. Aktualizacja dokonywana jest codziennie po północy. Twoja aktualna ilość możliwych terminów rezerwacji jest widoczna już od godziny pierwszej w nocy.
8. Czy mogę wybrać konkretny dzień i godzinę dostawy zakupów? Oczywiście! Zarejestruj się i wybierz dogodny dla Ciebie dzień i czas dostawy.
Płatności
1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy? Za zakupy możesz zapłacić przelewem online. Nasz sklep korzysta z systemu bankowości elektronicznej na platformie Przelewy24. Ze względów bezpieczeństwa w naszym sklepie nie ma możliwości zapłaty za zakupy ani gotówką ani kartą bankową przy odbiorze.
2. Kiedy mogę otrzymać fakturę za zakupy? Fakturę możesz otrzymać jeśli posiadasz nadany numer NIP oraz uzupełnisz dane firmy przy składaniu zamówienia. Zgodnie z nowymi przepisami po potwierdzeniu zamówienia i dokonaniu płatności przez Klienta nie ma możliwości zmiany formy dowodu sprzedaży.
3. W jaki sposób otrzymam dowód zakupu? Dowód sprzedaży (paragon lub faktura) możesz pobrać po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie.
4. Jak mogę otrzymać korektę dokumentu sprzedaży? Dokument korygujący dowód zakupu możesz pobrać po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie.
5. Ile będzie kosztować mnie dostawa i gdzie mogę to sprawdzić? Koszt dostawy zależy od wartości zakupów w koszyku. Przy zakupach o wartości od 100 zł do 200 zł wynosi 14,99 zł. Przy zakupach o wartości od 200 zł do 250 zł wynosi 9,99 zł. Przy zakupach o wartości powyżej 250 zł dostawa jest bezpłatna. Kwota dostawy będzie widoczna w podsumowaniu twojego zamówienia jeszcze przed jego opłaceniem.
Asortyment
1. Czy przed zakupem mogę sprawdzić skład produktu z uwzględnieniem alergenów oraz jego wartości odżywcze? Jak najbardziej dajemy Ci taką możliwość. Na stronie każdego produktu umieściliśmy zakładki umożliwiające Ci zapoznanie się z informacją o produkcie. Wśród tych zakładek znajdziesz m.in. taką pozycję jak składniki i wartości odżywcze.
2. Świeżość warzyw i owoców, jak o nią dbacie? Warzywa i owoce dostarczane są do nas bezpośrednio od naszych dostawców w jak najkrótszym czasie od ich pozyskania. Dostawcy już na wstępie dokonują selekcji wybierając produkty tylko najlepszej jakości. Następnie są one przez nich starannie pakowane co sprawia, że są mniej narażone na uszkodzenia podczas podróży. Transport odbywa się przy zachowaniu warunków chłodniczych, które również zapewniamy w naszych samochodach wyposażonych w chłodnie podczas drogi produktu od nas do Klienta, aby nasi Klienci codziennie mieli dostęp tylko do świeżych produktów.
3. Gdzie mogę zgłosić prośbę o rozszerzenie asortymentu? Jeśli w naszej ofercie brakuje Twoich ulubionych produktów możesz zgłosić to za pomocą e-maila na bok@anabru.pl.
Reklamacje i zwroty
1. Mam uwagi do zakupów które otrzymałem. Jak mogę złożyć reklamację? Jeśli masz uwagi do zakupów, które otrzymałeś prosimy o kontakt z nami - mailowy: bok@anabru.pl lub telefoniczny:(+48) 22 299 20 23 oraz podanie Twojego numeru zamówienia.