Pytania i odpowiedzi

Daj nam znać jak możemy Ci pomóc

Chcesz szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego sklepu? Tutaj znajdziesz informacje, które dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli nie ma wśród nich odpowiedzi na Twoje pytania, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Anabromocja

Szczegóły programu uzyskasz tutaj: https://anabru.pl/anabromocja

Moje konto

1. Czy muszę mieć założone konto na anabru.pl, aby dokonać zakupów?
Aby dokonać zakupów w anabru.pl należy posiadać konto w sklepie. Możesz to zrobić rejestrując się poprzez formularz rejestracyjny. Jeżeli posiadasz już konto, wystarczy zalogować się.

2. W jaki sposób założyć konto w sklepie anabru.pl?
W celu założenia konta w sklepie internetowym anabru.pl kliknij w prawym górnym rogu strony na przycisk “Załóż konto”. Następnie w formularzu rejestracji wypełnij wymagane pola, potwierdź hasło oraz zaznacz pole “Niniejszym potwierdzam, iż mam ukończone 18 lat, zapoznałam/em się i akceptuję Regulamin i Politykę prywatności”. Kliknij w przycisk “Utwórz konto”. Po kliknięciu otworzy się okno, w którym należy wpisać kod aktywacyjny przesłany na Twój numer telefonu. Po wpisaniu kodu kliknij na przycisk “Zapisz”.

3. W jaki sposób zalogować się na konto?
Gdy już masz założone konto w naszym sklepie możesz zalogować się. W tym celu kliknij w prawym górnym rogu strony w przycisk “Zaloguj się”. Następnie wpisz podany w formularzu do rejestracji konta adres e-mail oraz hasło i kliknij ponownie w przycisk “Zaloguj się”.

Zamówienia

1. Dlaczego nie mogę zapłacić za zakupy?
W naszym sklepie możesz planować zakupy z dużym wyprzedzeniem. Aby zapewnić Ci dostępność produktów takich jak np. owoce i warzywa sezonowe, zamówienie weryfikujemy przed dostawą, a Ty możesz zapłacić za zakupy najwcześniej 5 dni przed planowaną dostawą. Jeżeli masz zarezerwowany termin dostawy otrzymasz powiadomienie, kiedy dokonanie płatności za zamówienie będzie możliwe.

2. Czy ceny produktów mogą zmienić się, gdy jest złożone zamówienie?
Ceny produktów w zamówieniach już opłaconych nie zmieniają się. W przypadku zamówień, które nie zostały opłacone, ceny produktów mogą ulec zmianie. Wynika to np. z dostępności produktów sezonowych bądź z promocji, które mają okres obowiązywania.

3. Czy jest minimalna wartość zamówienia, aby móc zrobić zakupy?
Zamówienie to koszt produktów w koszyku. Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł, już po uwzględnieniu promocji w tym kodów rabatowych i nie obejmuje kosztu dostawy. Aby móc złożyć zamówienie Twój koszyk musi mieć wartość min. 100 zł.

4. Czy mogę jeszcze dodać jakiś produkt do opłaconego zamówienia?
Masz możliwość dodawania lub usuwania produktów w opłaconym zamówieniu.
Możliwość edycji już opłaconego zamówienia jest dostępna w ograniczonym czasie zależnym od terminu dostawy. Informacja na temat możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu jest widoczna po zalogowaniu na Twoim koncie. Jeżeli zdecydujesz się na edytowanie opłaconego zamówienia, to znaczy, że anulujesz to zamówienie. Wcześniej dokonana opłata za to zamówienie zostaje zwrócona na saldo Twojego konta w naszym sklepie. Środkami z konta możesz zapłacić za zmodyfikowane zamówienie.

Pamiętaj o potwierdzeniu oraz opłaceniu zmodyfikowanego zamówienia przed upływem terminu, który będzie widoczny na Twoim koncie, nawet jeżeli nic nie zmienisz w zamówieniu.

5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową www.anabru.pl. Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

6. Czy mogę zamówić dostawę pod inny adres niż dotychczas np. do pracy?
Jak najbardziej jest taka możliwość. W zakładce moje konto możesz dodać nowy adres, pod który dostarczymy Twoje zamówienie. Ważne jest, aby adres ten mieścił się w obsługiwanym przez nas obszarze dostawy.

7. Zapomniałem opłacić zamówienie, co się wtedy stanie z moją dostawą?
Jeśli nie opłaciłeś zamówienia we wskazanym terminie, zamówienie nie zostanie zrealizowane. Na swoim wirtualnym koncie w naszym sklepie zobaczysz koszyk z wybranymi wcześniej produktami oczekujący na wybranie nowego terminu dostawy.
Nasz sklep mając na względzie Twoje zadowolenie stara się zapobiegać takim sytuacjom wysyłając przypomnienie o opłaceniu zamówienia.

8. Czy mogę zmienić termin dostawy po opłaceniu zamówienia?
Możesz zmienić termin dostawy swojego opłaconego zamówienia. Możliwość edycji opłaconego zamówienia, w tym zmiana terminu dostawy jest dostępna w ograniczonym czasie, który zależy od wybranego przez Ciebie terminu dostawy. Informacja na temat możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu jest widoczna na Twoim koncie, gdy zalogujesz się. Jeśli zdecydujesz się zmienić termin dostawy, to znaczy, że anulujesz to zamówienie. Wcześniej dokonaną opłatę za to zamówienie zwrócimy wtedy na saldo Twojego konta w naszym sklepie. Tymi środkami będziesz mógł zapłacić za zmienione zamówienie.

Gdy wybierzesz nowy termin dostawy pamiętaj o potwierdzeniu i opłaceniu zmienionego zamówienia, nawet jeśli nic nie zmieniłeś w produktach. Jeżeli nie zwrócisz się do nas o zwrot środków z salda Twojego konta w naszym sklepie, zapłata za to zamówienie będzie zrealizowana ze środków, które są na saldzie Twojego konta.

W szczególnych sytuacjach, tj,. gdy nie widzisz na swoim koncie informacji o możliwości zmiany danego zamówienia, a wiesz, że nie będziesz mógł go odebrać, skontaktuj się z nami telefonicznie, dzwoniąc na numer (+48) 22 299 20 23.

Dostawa 

1. Na jakim obszarze dowozicie zakupy?
Zakupy dowozimy na terenie Warszawy oraz bezpośrednich jej okolic. Sprawdź czy dowozimy zakupy do Ciebie, podając swój kod pocztowy - u góry strony kliknij w napis "Dostawa" i tu wpisz swój kod pocztowy.

2. W jaki sposób przechowujecie produkty podczas transportu?
Podczas transportu produkty przechowujemy w trzech komorach:
- w mroźni o temperaturze -18 st. C - produkty mrożone,
- w chłodni o temperaturze 0-4 st. C - produkty wymagające chłodzenia,
- w komorze o temperaturze 4- 20 st. C - pozostałe produkty.
Nasze wszystkie samochody dostawcze są trzykomorowe i wyposażone w ww komory, co pozwala nam zachować ciąg chłodniczy czyli odpowiednią temperaturę produktów podczas transportu. Podczas transportu prowadzimy także stały monitoring wskazań temperatury.

3. W jaki sposób pakujecie zakupy?
Zakupy pakujemy w papierowe torby z uszami. Mamy wdrożony system HACCP mający na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności i dlatego produkty spożywcze, chemiczne i przemysłowe zawsze pakujemy w osobne torby.

4. Jak odbywa się dostawa zakupów?
Dostawa zakupów odbywa się bezpośrednio do domu Klienta. Standardowo dostarczamy zakupy pod same drzwi, ale na Twoją prośbę kurier może wnieść je we wskazane miejsce w domu lub zostawić zakupy pod drzwiami, jeśli np. jeśli przebywasz na kwarantannie.

5. Jak sprawdzić dostępną ilość rezerwacji terminów dostaw?
Aby sprawdzić dostępną ilość rezerwacji terminów dostaw zaloguj się na swoje konto i kliknij w napis “Dostawa” lub obrazek samochodu, które znajdują się na górze po prawej stronie.

6. Czy ilość rezerwacji terminów dostaw zwiększa się?
Ilość dostępnych dla Ciebie rezerwacji terminów dostaw zwiększa się jeżeli robisz w naszym sklepie zakupy kompleksowe i regularne, które szczegółowo opisujemy na stronie programu Moje Anabru. Aby dowiedzieć się więcej o programie kliknij TUTAJ.

7. Jak sprawdzić czy ilość rezerwacji terminów dostaw zwiększyła się?
Aby sprawdzić czy ilość rezerwacji terminów dostaw zwiększyła się zaloguj się na swoje konto. Aktualizacja dokonywana jest codziennie po północy. Twoja aktualna ilość możliwych terminów rezerwacji jest widoczna już od godziny pierwszej w nocy.

8. Czy mogę wybrać konkretny dzień i godzinę dostawy zakupów?
Oczywiście! Zarejestruj się i wybierz dogodny dla Ciebie dzień i czas dostawy.

Płatności 

1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
Za zakupy możesz zapłacić przelewem online. Nasz sklep korzysta z systemu bankowości elektronicznej na platformie Przelewy24. Ze względów bezpieczeństwa w naszym sklepie nie ma możliwości zapłaty za zakupy ani gotówką ani kartą bankową przy odbiorze.

2. Kiedy mogę otrzymać fakturę za zakupy?
Fakturę możesz otrzymać jeśli posiadasz nadany numer NIP oraz uzupełnisz dane firmy przy składaniu zamówienia. Zgodnie z nowymi przepisami po potwierdzeniu zamówienia i dokonaniu płatności przez Klienta nie ma możliwości zmiany formy dowodu sprzedaży.

3. W jaki sposób otrzymam dowód zakupu?
Dowód sprzedaży (paragon lub faktura) możesz pobrać po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie.

4. Jak mogę otrzymać korektę dokumentu sprzedaży?
Dokument korygujący dowód zakupu możesz pobrać po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie.

5. Ile będzie kosztować mnie dostawa i gdzie mogę to sprawdzić?
Koszt dostawy zależy od wartości zakupów w koszyku.
Przy zakupach o wartości od 100 zł do 200 zł wynosi 14,99 zł.
Przy zakupach o wartości od 200 zł do 250 zł wynosi 9,99 zł.
Przy zakupach o wartości powyżej 250 zł dostawa jest bezpłatna.
Kwota dostawy będzie widoczna w podsumowaniu twojego zamówienia jeszcze przed jego opłaceniem.

Asortyment

1. Czy przed zakupem mogę sprawdzić skład produktu z uwzględnieniem alergenów oraz jego wartości odżywcze?
Jak najbardziej dajemy Ci taką możliwość. Na stronie każdego produktu umieściliśmy zakładki umożliwiające Ci zapoznanie się z informacją o produkcie. Wśród tych zakładek znajdziesz m.in. taką pozycję jak składniki i wartości odżywcze.

2. Świeżość warzyw i owoców, jak o nią dbacie?
Warzywa i owoce dostarczane są do nas bezpośrednio od naszych dostawców w jak najkrótszym czasie od ich pozyskania. Dostawcy już na wstępie dokonują selekcji wybierając produkty tylko najlepszej jakości. Następnie są one przez nich starannie pakowane co sprawia, że są mniej narażone na uszkodzenia podczas podróży. Transport odbywa się przy zachowaniu warunków chłodniczych, które również zapewniamy w naszych samochodach wyposażonych w chłodnie podczas drogi produktu od nas do Klienta, aby nasi Klienci codziennie mieli dostęp tylko do świeżych produktów.

3. Gdzie mogę zgłosić prośbę o rozszerzenie asortymentu?
Jeśli w naszej ofercie brakuje Twoich ulubionych produktów możesz zgłosić to za pomocą e-maila na bok@anabru.pl. 

Reklamacje i zwroty

1. Mam uwagi do zakupów które otrzymałem. Jak mogę złożyć reklamację?
Jeśli masz uwagi do zakupów, które otrzymałeś prosimy o kontakt z nami - mailowy: bok@anabru.pl lub telefoniczny:(+48) 22 299 20 23 oraz podanie Twojego numeru zamówienia.